KWS

KWS представи новите си продукти за 2016 в Златни пясъци

Нови перспективни царевични и слънчогледови хибриди ще предложи KWS България. Тази година немския бранд отбелязва 160 години успешна селекция, с присъствие във всички икономически значими полски култури в световен мащаб. През 2015 г. компанията представи на пазара 3 нови царевични хибрида в една от най-търсените групи по ранозрелост – 400 по ФАО - Конфитес, Баласко и KWS 2482.

„През 2015 година условията бяха стресови. Това доказа, че селекционната програма, която е насочена специално към Югоизточниа Европа, работи добре и хибридите на KWS са най-антистресовите“, подчерта Светослав Серафимов, продуктов мениджър на KWS България, на семинар в Златни Пясъци. Той обясни, че в последната година интересът на земеделците се е насочил и към по-ниските от ФАО 400 групи по ранозрелост, затова и компанията предлага ново решение в група 370 по ФАО – хибрида Кампарис. Той е представител на най-новото поколение хибриди на немската компания.

В началото на 2000 г. KWS стартира специална програма за Регион Югоизточна Европа и всички хибриди, които се предлагат на българския пазар, са селектирани в нейните рамки. Засилва се и интереса към царевичните хибриди от група 200 по ФАО. Там процентното търсене расте, потвърди Светослав Серафимов, затова и компанията лансира новия хибрид KWS 2370 в група 260 по ФАО. Той ще отговори на нуждите на клиентите с добивен потенциал, характерен за по- горни групи и заради прогнозните стресови климатични условия може да бъде добра алтернатива за търсещите ранна жътва и оптимален добив земеделски производители.

При слънчогледа все по-сериозно място заемат високоолеиновите хибриди, затова решението за 2016 г. е високоолеиновия Hysun 231 CL HO , който съчетава едно от най-високите съдържания на олеинова киселина с високи показатели и на линолова киселина, без да прави компромис с добивния потенциал.

Поставили сме си високи цели, базирани на силата на нашата генетика и високите компетенции на нашия екип, заяви Петко Василев, управител на KWS България. Той обяви, че компанията има нов търговски представител за района на Северозападна България и мениджър, който ще отговаря за по-доброто обслужване на ключовите клиенти на българския пазар. Идеята е зърнопроизводителите да получат партньорско отношение и по-качествено и фокусирано обслужване. Програмата за лоялност „Посланици на българското земеделие“ е част от дългосрочната стратегия на KWS България, насочена към клиентите на компанията. Всъщност това е начин, по който KWS се стреми да възнагради дългосрочната лоялност на клиентите, съчетан с подаръци, безплатни продукти и различни по вид добавени стойности – възможности за пътувания в чужбина за обмяна на опит с колеги от други държави и най-вече професионални агротехнически консултации за членовете на програмата.


KWS